SET : KECANTIKAN

Bagaimana Vitamin C bertindak mencantikkan kulit kita

9:00 AM

Vitamin C memang tak asing lagi bagi kaum wanita pasa masa kini.. Masing-masing mencari Vitamin C bagi tujuan yang sama iaitu kecantikan. Sebenarnya Vitamin C boleh didapati dalam sumber makanan seperi buah oren, namun ada juga yang membuat pilihan untuk memilih supplement sebagai ganti untuk mendapatkan sumber Vitamin C.
 
Pada anda di luar sana yang mencari supplement Vitamin C dalam bentuk pil / kapsul, Jun cadangkan anda ambil Vitamin C Shaklee.

Vitamin C untuk kecantikan kulit ?
Bagaimana ia bertindak mencantikkan kulit kita ?

Membentuk Kolagen – Meransang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mengurangkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.

Mencantikkan Kulit – Ambil vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utaman kejadian jeragat.

Dan buat anda yang mengamalkan vitamin C untuk kecantikan kulit,saya suggest ambil 4 biji vitamin C sehari. Ini yang terbaik. Tambah-tambah , kalau kita ni yang dah berumur 30 tahun ke atas. Collagen pun dah berkurang sangat-sangat dalam badan. Tu yang semua nampak kedut-kedut je. Ambil Vitamin C, ia akan meransang pembentukan collagen. Pasti kulit anda jadi anjal tegang semula !!

Vitamin C juga boleh di buat Masker. 

Jom lihat testimoni Vitamin C

Testimoni 1 : Parut jerawat cepat hilang, kulit makin cerah


Testimoni 2 : Jerawat senag nak hilang, kulit makin cerah
 

Testimoni 3 : Kulit kemerah-merahan nampak macam pakai blusher


Lihat lebih banyak testimoni di sini

Promosi Vitamin C, beli 2botol dapat diskaun 5%. Lebih jimat dan untung. Kalau 1 hari telan 4biji, sebotol tahan sebulan lebih je. 2 botol tahan 3 bulan penggunaan.


Sebarang order dan pertanyaan anda boleh hubungi saya melalui

. Facebook : Junaidah Marni ( Sila add friend dahulu ya )

. Sms / call/ whatsapp:  016-2202565 
. Pages Facebook : SIHATNutrisiShoppe

You Might Also Like

4 comments

LIKE US ON FACEBOOK