MASALAH : KURANG SELERA MAKAN

Selera makan bertambah dengan Mealshake Shaklee

7:30 AM

Alhamdulillah.. hari ini Jun nak kongsikan testimoni pelanggan Jun yang memberi Mealshake Shaklee kepada anaknya yang susah nak makan

Untuk makluman , Mealshake mengandungi 19 jenis Vitamin & Mineral penting, protien, fiber dan kalsium yang penting untuk tumbesaran anak-anak.

Mealshake Shaklee

Rasa vanilla sememangnya menjadi kegemaran kanak-kanak. Mealshake Shaklee sesuai untuk kanak-kanak berumur 1 tahun keatas, juga sesuai buat seisi keluarga

Kenapa Mealshake ? Apa keistimewaannya ?

1) Dapat membantu meningkatkan selera makan
2) Jika anak yang kerap demam lazimnya akan kembali sihat
3) Memberikan kecergasan dan meningkatkan sistem imun kanak-kanak
4) Mengatasi masalah sembelit pada kanak-kanak
5) Bantu mengurangkan masalah enzema kanak-kanak

Kebanyakkan pelanggan yang mencuba Mealshake Shaklee untuk anak mereka berpuas hati dengan perubahan anak-anak mereka. Mereka yang dulunya susah nak makan, kini selera makan bertambah-tambah.

Jom lihat testimoni mereka yang dah mencuba

Mealshake Shaklee
 Mealshake Shaklee

Alhamdulillah, seronok kan bila tengok anak-anak dah berselera nak makan ni.. Jun pun berikan pada anak-anak dan mereka memang sukakannya..

Lebih banyak lagi Testimoni Mealshake Shaklee di SINI

Jun memang sarankan berikan Mealshake Shaklee pada anak anda yang mempunyai masalah selera makan ni. Wang ringgit bukan lah ukuran. Bila melihat anak semakin sihat, jarang demam dan selsema, selera makan bertambah.. Betul tak ?? 

Sebarang pertanyaan atau nak Order  bolehla hubungi Jun melalui

. Facebook : Junaidah Marni ( Sila add friend dahulu ya )
. Sms / call/ whatsapp:  016-2202565 
. Pages Facebook : SIHATNutrisiShoppe




You Might Also Like

0 comments

LIKE US ON FACEBOOK