OMEGA GUARD

Merawat selsema dan batuk berkahak dengan Omega Guard Shaklee

9:54 PM

Assalamualaikum.

Jun nak kongsi sikit tentang Omega Guard Shaklee yang Jun beri pada anak-anak.. Omega Guard Shaklee ni antara Vitamin yang wajib untuk derang.

Sehari selepas sampai ke Bandung hari tu Dalili selsema..  Mujur ada bawa Omega Guard Shaklee sekali.. Jun bagi makan sebiji sehari macam biasa..

Omega Guard Shaklee
Dalili Sofea
Kebiasaannya Dalili ni kalau dah mula selsema, lambat nak baik dan mulalah melarat jadi batuk dan demam.. Alhamdulillah, dengan Izin Allah.. Dalam masa 2 hari selsema dah kering.

Bagaimana Omega Guard Shaklee membantu merawat selsema & batuk berkahak ?

Omega Guard Shaklee

Omega Guard membantu untuk memperbaiki tisu paru-paru. Dimana anda akan kurang diserang batuk jika tisu-tisu ini telah di perbaiki. Disamping itu Omega Guard juga memberikan rasa panas pada paru-paru, jadi inilah sebabnya mengapa kahak boleh mencair, selesema pun boleh pulih. Omega Guard boleh membantu meningkatkan imun sistem badan. Ianya sangat sesuai untuk anak yang demam, batuk & selsema. 

Kelebihan Omega Guard Shaklee ni selain boleh hilangkan batuk berkahak dan selsema pada kanak-kanak, ia juga bantu tingkatkan kecergasan otak dan daya fokus..

Baca artikal penuh Kebaikan dan Keistimewaan Omega Gurd Shaklee

Omega Guard ni hanya untuk kanak-kanak yang berusia 1 tahun dan keatas. 


Lihat Testimoni

Ada yang tanya Jun, macam mana cara nak beri makan anak Omega Guard Shaklee ni untuk anak mereka. Maklumla, Omega Guard ni dalam bentuk kapsul so bukan semua kanak-kanak boleh telan atau kunyah macam tu je kan.

Ini antara cara nak bagi anak-anak makan Omega Guard..
 

1) Cucuk dan titiskan ke dalam susu
2) Cucuk dan campur dalam makanan kegemaran seperti sup dan bubur nasi.

Peringatan, faedah-faedah Omega Guard boleh hilang dalam suhu yang terlampau tinggi ye. So elakkan dari campur dalam minuman atau makanan yang masih panas. Campur dalam suhu yang suam tak pe.


Jika anda nak dapatkan sebotol Omega ini untuk anak anda,
Sebarang pertanyaan atau nak Order  bolehla hubungi Jun melalui

. Facebook : Junaidah Marni ( Sila add friend dahulu ya )
. Sms / call/ whatsapp:  016-2202565 
. Pages Facebook : SIHATNutrisiShoppe



You Might Also Like

0 comments

LIKE US ON FACEBOOK