1001 KHASIAT ESP

Atasi parut jerawat berlubang

10:43 PM

Parut jerawat berlubang biasanya berpunca dari jerawat batu, jerawat besar yang berulang-ulang. Tak sempat nak surut jerawat tu, keluar lagi jerawat baru... seksa tau, stress pun ada... Tabiat memicit jerawat juga boleh meninggalkan parut jerawat berlubang.. Jadi kalau boleh elakkan memicit jerawat tu ye.. memang geram kalau tengok jerawat yang membukit ni kan.. tapi sebolehnya cuba kawal perasaan anda tu ye.. Peringatan untuk diri sendiri juga.. :)

Atasi parut jerawat berlubang

Setiap masalah pasti ada penyelesaiannya.. jadi cepat-cepatlah bertindak, sebab ianya boleh diatasi. Sesetengah orang malas mencari solusi sebab mereka ingat parut jerawat berlubang ni parut kekal.

Jangan risau, parut jerawat berlubang bekas jerawat batu boleh diatasi dengan PROTIEN.

Protein bersifat membina sel. Dan antara protein-protein terbaik dalam Shaklee semestinya

❤ Shaklee Collagen Powder
❤ ESP


Atasi parut jerawat berlubang

Untuk yang mempunyai bajet lebih, saya sangat sarankan ambil Shaklee Collagen Powder. Kesan lebih cepat dan bagus untuk build up kan balik kulit yang sihat. Parut jerawat berlubang akan beransur-ansur hilang..Permukaan kulit akan lembut dan licin.

Atasi parut jerawat berlubang

ESP merupakan protien tambahan terbaik. Protien penting untuk pembinaan sel kulit yang sihat bagi menggantikan sel kulit mati seperti parut. 

Kalau nak tau, ESP ni supplemen yang ‘killer’ untuk parut berlubang ni. Sebab kulit kita perlukan protein untuk tumbuhkan sel baru. ESP ni dia bekalkan protein yang mencukupi, dan dibuat daripada NON GMO soya, dengan kualiti farmaseutikal. 

Atasi parut jerawat berlubang


Fungsi lengkap ESP :

1. Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.
2. Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan,
3. Memberi ton warna kulit yang sekata
4. Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu
5. Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
6. Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral
7. Diproses pada kadar suhu rendah dan menjaga kualiti protin yang tinggi
8. Bertindak sebagai antioksidan,
9. Menguatkan sistem imun tubuh,
10. Memelihara kesihatan jantung
11. Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua
12. Membantu pembentukan sel-sel baru.
13. Memberi kekenyangan, sesuai untuk diet menguruskan badan.
14. Mempercepatkan pemulihan luka selepas pembedahan.
15. Memudarkan parut
16. Kecantikan kulit dan rambut

Gabungan kedua-duannya bagus untuk membina sel kulit, membantu MENCERAH DAN MENGANJALKAN KULIT.. selain membantu MELICINKAN kulit wajah.. Hasilnya kulit akan semakin CERAH, LICIN, GEBU dan bebas dari parut serta jerawat..

Anda yang ada masalah macam ni, janganla tunggu lama-lama.. Bimbang nanti kalau masalah lama tidak dirawat, bila timbul masalah baru makin sukar nak dirawat wajah tu nanti.

Kita cuba rawat serta pudarkan dan hilangkan kesan PARUT, di samping kita elak jerawat baru untuk tumbuh 

Sebarang pertanyaan dan order boleh terus hubungi saya melalui


. Facebook : Junaidah Marni ( Sila add friend dahulu ya )
. Sms / call/ whatsapp:  016-2202565 
. Pages Facebook : SIHATNutrisiShoppe


You Might Also Like

0 comments

LIKE US ON FACEBOOK