1001 KHASIAT ESP

Set Kecantikan Shaklee

8:38 PM

Saya sendiri mengunakan Set Kecantikan Shaklee ni, jerawat dan parut jerawat lama semakin pudar.. Anda boleh cuba.. Jika amalkan secara konsisten, kulit akan nampak lebih halus, cantik berseri. Apa yang bestnya Set Kecantikan Shaklee ni, ianya bukan sahaja membantu masalah kulit malah membantu meningkatkan tahap kesuburan. Sebenarnya ramai wanita mengalami masalah  kulit ni.. bagaimana nak mendapat kulit yang cantik, gebu dan glowing dengan Set Kecantikan Shaklee ?

Set kecantikan Shaklee

Set Kecantikan Shaklee ini terdiri daripada Vitamin C, Vitamin E, B complex dan Esp

Harganya murah dan tahan lama.. Sebotol Vitamin C boleh tahan sehingga 6 bulan, B complex dan Vitamin tahan sehingga 4 bulan. Sangat berbaloi dengan harga dan kesan yang anda akan dapat..  

Set kecantikan Shaklee
 
Fungsi Set Kecantikan Shaklee ?

Vitamin C :

1) Penting untuk pengikatan kolagen, hasilnya kulit lebih anjal
2) Anti oksidan, menghalang radikal bebas dalam badan penyebab kanser
3) Tingkatkan daya tahan badan lawan penyakit
4) Vitamin c juga sangat bagus untuk kesihatan gigi dan gusi yang cantik.
5) Jika kawan kawan mahukan kesihatan gigi, tulang dan sendi, elok makan vitamin C bersama set kesihatan sendi shaklee.

B Kompleks :
1) Elakkan pigmentasi kulit (kulit bintik bintik tu..)
2) Vitamin B juga melembapkan kulit, takdelah nampak kering je :) Ala ala moisturizer gitu
3) Manfaat mengurangkan stress, apa kaitan stress dengan kecantikan? Bila stress kerja dan sebab masalah, muka kita berkerutkan, makin banyak berkerut makin banyak kedut. :)
4) Membantu untuk saraf yang sihat

Vitamin E :

1) Membantu kekalkan kulit yang cantik
2) Membantu menghilangkan parut dan bekas jerawat / jeragat
3) Menjadikan kulit lebih glowing, tak kusam, masalah kulit kering
4) Membantu kurangkan inflamasi dan penyembuhan luka
5) Bagi lelaki bagus untuk kesuburan

ESP Shaklee

Energizing Soy Protein ni memang produk laku keras dalam shaklee. Memang bagus. Esp adalah protien, membantu pembentukan sel-sel baru.  Membantu kulit lebih glowing, gebu dan berseri.. Buat di makan boleh. Nak buat masker pun boleh. Macam mana nak buat masker dari Esp ? 


Jadi siapa yang dah ada Esp tu boleh cuba buat Homemade Masker Esp ni.. Yang belum ada Esp atau dah abis tu, cepat-cepat dapatkan Esp ye..


Set kecantikan Shaklee


Collagen Shaklee juga salah satu produk yang menbantu mendapatkan kulit yang flawless

Set Kecantikan Shaklee ini, InsyaAllah selamat, diperbuat dari bahan semula jadi dan tiada bahan kimia. Pengambilan secara konsisten dan ambil air masak 3 liter sehari membantu mendapatkan kesan yang optimum. Air diperlukan bagi membawa Vitamin B dan Vitamin C. Ia juga terlibat dalam semua fungsi badan seperti penyerapan khasiat, penyingkiran toksin, dan mengekalkan susu badan.
 
Bagi memastikan anda mendapat manfaat yang penuh dari Set Kecantikan Shaklee ini, pastikan anda mendapat khidmat nasihat dari pengedar Shaklee yang bertanggungjawab.

Ok, sekarang jom kita lihat apakata mereka yang telah amalkan Set Kecantikan Shaklee..


Set kecantikan Shaklee


Set kecantikan Shaklee


Jika anda ingin dapatkan Set Kecantikan Shaklee , anda boleh hubungi saya melalui

. Facebook : Junaidah Marni ( Sila add friend dahulu ya )
. Sms / call/ whatsapp:  016-2202565 
. Pages Facebook : SIHATNutrisiShoppe

You Might Also Like

0 comments

LIKE US ON FACEBOOK