1001 KHASIAT ESP

Esp untuk kulit cantik

8:00 AM

Betul ke Esp untuk kulit cantik ??? Salah satu kelebihan protien soya shaklee, Esp adalah membantu mencantikan kulit. Sebab itu ramai wanita yang sukakan Esp Shaklee ni.. Protien sangat penting kepada mereka yang inginkan kulit yang cantik dan ton warna yang sekata. Bagi mereka yang mempunyai masalah bekas jerawat yang berwarna hitam adalah disebabkan kekurangan protien untuk membina semula sel-sel baru  dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam tersebut


Salah satu kelebihan protein soya shaklee, ESP adalah membantu mencantikkan kulit. Sebab itu ramai wanita yang sukakan esp shaklee ini. Protein sangat penting kepada mereka yang inginkan kulit yang cantik dan ton warna yang sekata. Mereka yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna hitam adalah disebabkan kekurangan protien untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam tersebut. - See more at: http://happyhealthylifeshop.blogspot.com/2013/08/esp-bantu-cantikkan-kulit.html#sthash.i9uABcK4.dpuf
Salah satu kelebihan protein soya shaklee, ESP adalah membantu mencantikkan kulit. Sebab itu ramai wanita yang sukakan esp shaklee ini. Protein sangat penting kepada mereka yang inginkan kulit yang cantik dan ton warna yang sekata. Mereka yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna hitam adalah disebabkan kekurangan protien untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam tersebut. - See more at: http://happyhealthylifeshop.blogspot.com/2013/08/esp-bantu-cantikkan-kulit.html#sthash.i9uABcK4.dpuf
Kenapa Protein penting? 

Protein terdiri daripada rantaian asid amino. Apabila kita mengambil protein dalam diet harian, protein akan dicernakan menjadi asid amino dan diangkut melalui darah ke seluruh badan. Sel akan memilih asid amino yang diperlukan untuk membina tisu baru, antibody, hormone, enzim dan sel darah merah. Protein penting untuk pembaikpulih tisu serta membina tisu baru. Setiap sel memerlukan protein untuk menentukan jangka hayatnya. Protein adalah bahan utama untuk menggantikan sel yang rosak atau mati. 

Setiap 21 hari, sel kulit lama akan mati, dan sel kulit baru akan dihasilkan. Sel kulit yang baru akan copy sel kulit yang lama. Kulit kita kusam adalah disebabkan oleh sel-sel kulit kita yang baru men-duplicate sel kulit mati yang kusam.  Bayangkan, patutnya sel kulit yang baru nampak segar dan cantik. Tapi oleh kerana sel yang lama tu kusam, sel baru duplicate je lah apa yang ada.

ESP membantu membekalkan protein. Protein sangat penting untuk membantu menghasilkan sel kulit baru yang lebih gebu, bersih, licin dan cantik berseri. Selain itu, ESP juga bantu kulit (bukan kat wajah je tau ) menjadi lebih anjal bergetah, gebu, cerah dan licin juga membantu Ibu menyusu dalam penyusuan

Ok, Meh nak kongsi beberapa Testimoni selepas amalkan Esp Shaklee secara konsisten.








Perlu diingat, pengambilan secara konsisten, pengambilan air yang cukup akan memberikan hasil yang lebih maksimum..   Banyak lagi Khasiat dan Kebaikan Esp ni yang membuatkan si pengamalnya jatuh cinta dengan Esp ni, tak hairanlah Esp ni adalah satu produk Shaklee yang tersangat laris..macam goreng pisang panas !!!!



Lebih banyak lagi Testimoni Esp di Sini

Nak Kulit canrik seperti mereka ??? Teringin nak cuba  ??? Jangan segan-segan.. Meh cepat buat pilihan bijak..

Jika anda ada sebarang pertanyaan dan Order  boleh hubungi saya melalui


. Facebook : Junaidah Marni ( Sila add friend dahulu ya )
. Sms / call/ whatsapp:  016-2202565 
. Pages Facebook : SIHATNutrisiShoppe



You Might Also Like

0 comments

LIKE US ON FACEBOOK